Leden

D66 Oldambt is zich ervan bewust dat niet ieder lid dat in het Oldambt woont lid geworden is vanwege de lokale politiek. Vaak wordt men in eerste instantie lid omwille van de landelijke politieke activiteiten. Dit neemt niet weg dat D66 Oldambt een afdeling wil zijn voor alle leden van D66 die in het Oldambt wonen.

Actief worden?

De Oldambster afdeling draait uitsluitend op een actieve groep vrijwilligers. U kunt op verschillende manieren actief worden. U kunt bijvoorbeeld meehelpen om evenementen te organiseren, de straat opgaan en campagne voeren, of meedenken aan het verkiezingsprogramma.

Ben je progressief ingesteld en heb je een sociaal liberaal hart? Geloof je net als wij in een positieve toekomst voor onze mooie gemeente Oldambt en is D66 jouw partij? Stuur dan een mail om nader kennis te maken naar: info@d66oldambt.nl of kom eens langs op onze gezellige ledenborrel (zie agenda). We zien je graag verschijnen!